onsdag 19 mars 2014

Romantisk dag

Visst romantik ska man ha även som dekoration runt omkring sig i hemmet, terassen eller i trädgården.
Den stilen gillar jag.
Gårdagens köpfest igår var rolig.
Ser ni nedan vad jag fyndade. Riktiga roliga fynd.
Ett par zinkiga blomlåder att plantera vårblommor i blev det också (inte på bild). Bilder kommer när de är fyllda med blommor och min idé att dekorera dem enligt mina tankar är klara.
Nu är det bara planteringsjorden och blommorna som fattas :)

Några brickor som fick följa med hem från loppisen blev det. Dessa söta fyndade jag för 10 kronor/st.

Tyckte jag gjorde ett riktigt "klipp" när jag köpte den här krukan.
Jag gillar verkligen den här romantiska stilen i ett hem.
Denna blommiga kruka fick jag betala 1:- för !! :) Då blir man glad.
Lite lagom sliten och härligt romantisk.

 Den här fina zinkiga plåtbunken fyndade jag också för 1:-.



Önskar en riktigt bra Onsdagskväll !

Kram !