fredag 1 augusti 2014

Augustifröjd



Hej Augusti får man väl säga idag. Första dagen i Augusti och vi går med stora steg mot slutet av sommaren.
Idag ska jag visa några av senaste veckans bilder som har kommit till i fotogalleriet.


Mycket blommor blir det bland mina bilder men den allra, allra finaste blomman som jag vet är ändå hon som här nedan ligger och gnager på ett märgben. Det älskar hon och det är en bra sysselsättning ibland.




Denna gamla urna är så vacker och jag undrar vad den säger....titta på detaljerna.....

Dessa lyste som solen i veckan men börjar dock vissna ner något...



Gamla byggnader och de gamla fönstren, visst är de vackra.....



Denna takkupol är så vacker och jag älskar verkligen att besöka det fina orangeriet



Tidens tand.....men så vacker.....


















Ha en riktigt härlig Fredag och helg !!!!

Nu bär det av mot nya fotomål !