måndag 13 oktober 2014

Mat och foton

Hej fina ni, delar med mig av lite höstiga bilder jag varit ute och fotat.
Det blir gulare och rödare alltmer nu ute i naturen. Vackert är det i alla väder. 
Ser fram mot att få fota den första riktiga frosten. Det kan vara så vackert att se den. En föraning av vad vi har framför oss.

 Lillan här ska snart få varma vinterkläder som står emot kyla och regn.
Det kommer hon säkert att gilla. :)
Just nu så ligger hon på stolen bredvid mig. Vill jämt vara nära. En riktig goseloppa.
Tacosgratäng blev det på matbordet igår. Det var uppskattat och gott.
Recept hämtade jag från ICA.se
Jag var nöjd med receptets fördelning av ingredienser.

Kan berätta att varje vecka avhämtas det nu en färdig matkasse med allt för en vecka framåt.
Hittills tycker jag det varit super bra och med jättegoda recept.













Önskar er en riktigt fin Måndag !