onsdag 25 februari 2015

Gamla saker





En lyckad semmeldag igår, Tisdag. Det blev både semla och några loppisbesök.
Det var hur trevligt som helst. Träffade trevliga personer jag brukar byta några ord med.
Det gör människan glad, eller hur....?

Tänkte jag skulle visa er några av saker som följde med hem oavsett om jag behövde sakerna eller ej så hittar de nog sin plats ändå. ;)









Har länge gått och funderat att köpa en sådan här som ovan i en shabby chic-butik men så hittade jag denna på loppis istället igår för 10 kronor. Kan väl inte bli så mycket bättre.






Kunde inte motstå den lilla duken heller. Jag som är svag för lite rosigt och romantiskt gammalt.






Nu ska jag titta in i Wexthuset.com och planera för lite sådd framöver.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar