lördag 25 april 2015

STORT GRATTIS INGEMAR STENMARK ! DU ÄR BÄST !

Bild lånad från SvenskaDagbladet

Klart jag måste få gratulera vår egen fantastiska skidkung till ännu en seger - Let's Dance-vinnare år 2015 !! Vår älskade skidkung som ingen glömmer när han begav sig, då nästan allt stannade i upp de skälvande minutrarna då han "dansade" nedför pisterna på sina Elan-skidor med ös och seger i sikte. 
Kungsgatan i Stockholm var full med människor som stod och trängdes vid varje TV-apparat som fanns i skyltfönsterna. Alla höll andan att han skulle greja en seger till. Visst gjorde han det.....
Jättekul att han har gjort en fantastisk resa på dansgolvet från första dansen till den i kväll ute på dansgolvet med sin skickliga danspartner i Cissi. 



Idag blir det ett annat tema än våren och naturen. Istället ska jag rekommendera några böcker jag läst den senaste tiden som jag har tyckt om.




Detta är en berättelse om vad det innebär att leva livet fullt ut.
Den här boken har jag plockat fram den senaste tiden vid läggdags.
Det är en bra och hjärtvärmande bok av Dillon.




Vägen till ett bättre liv - Här får du knepen!

Friskvårdsterapeuten Lena Oetterli och journalisten Else-Marie Lundin, båda kända från Expressen, visar i 200 Expresstips för att må bra vägen till ett harmoniskt och mer välmående liv. Bokens tips är uppdelade efter årstiderna, och vi får bl. a. lära oss hur vi med enkla medel.

Alla vill vi väl sträva efter att må bra i all den stress vi människor lever i och att hitta "nycklar" till vårt liv för att leva i lugn och harmoni. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar