tisdag 6 oktober 2015



Helgens härliga väder lockade ut inte bara mig utan säkert många andra i skogen för kanske plocka svamp eller bara njuta av den sköna dagen.

Delar lite bilder utan text idag.

Önskar er en riktigt fin dag !!



Jag tog mig till ett ställe där jag ofta har gått förut. Men nu var skogen inte sig lik.
Avverkad :(












































Vädret lockade ut en fiskare på sjön. Det var säkert en väldigt skön tur.

















































3 kommentarer:

  1. Även vi tog oss ut i skogen för att plocka sista svampen. Hittade en (1) taggsvamp. Det blev i varje fall lättrensat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inte så tungt att bära hem er skörd då :)

      Radera
  2. Många fina bilder igen... sorgligt med den avverkade skogen. Vet hur det är, då de flesta av "mina" svampskogar numer är ett minne blott... suck.
    Kram

    SvaraRadera