onsdag 3 augusti 2016

Grilldax med lax



Här är det bara fint och det gäller att njuta av det man har omkring sig och vara nöjd med det.
Tassar omkring i buskarna och hittar både det ena och det andra.
Den här fjärilen nedan såg så fin ut och dennes ben tyckte jag lyste som silver i solskenet.






Annars är det väldigt brunt överallt p g a torkan.


Här ovan hittade jag lite grönt och några blommor som fortfarande orkar blomma.


Medans solen gick i moln så passade jag på att shoppa loss lite bland matvaruhyllorna i närmaste matvarubutik.
Jag tycker som sagt Viktväcktarrecepten är både jättegoda och sunda så även
idag plockade jag i kundvagnen från ett av deras matrecept.

HÄR hittar du matreceptet. Jag tycker det passar bra med grillad lax så här i grilltider.

Önskar er en fortsatt fin Onsdag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar