måndag 14 maj 2018

BLOGGREFLEKTIONER






Det är säkert väldigt många av oss bloggare som hamnat i s k "bloggtorka". 
Man söker febrilt efter idéer och inspiration. 
Så även jag. 
Men det är helt upp till var och en hur mycket eller hur lite man vill blogga.
Mycket beror på tid och prioriteringar.

Jag tar pausar i bloggandet när jag själv vill och som passar mig.
Livet har annat att bry sig om också än enbart bloggandet, facebook m fl.

Jag har haft perioder då jag haft mer tid och lust att blogga och då har jag delat med mig av flera inlägg per dag.
Min blogg är till för mig och om kan jag glädja någon annan så är det trevligt. 

Jag har fått många privata mail från de som prenumererar på min blogg och de gillar leveranserna med flera inlägg per dag och samtliga läsare har varit glada för mina inlägg.
De har blivit inspirerade.

Bloggaren och läsaren BP som skrivit och påstått att jag har "bloggdiarré" till att jag sedan inte bloggar alls i perioder - TILL DIG BP VILL JAG SÄGA ATT DU BEHÖVER INTE ALLS LÄSA MIN BLOGG OM DU BESVÄRAS AV MIN "BLOGGDIRRÉ" SOM DU UTTRYCKER DET  OCH OM JAG GÖR PAUSAR ELLER EJ  ! Dessutom använd det svenska språket i sitt rätta sammanhang !










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar