20. Off season, Fotoutmaningen








20. Off season (229)













Kommentarer

  1. Oj, den här bilden gillar jag mycket. Ljuset och färger liksom den frusna naturen framhävs så perfekt. Passar dessutom temat som handsken :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anita, trevligt du gillade bilden. Jag blir så glad. :-)

      Radera
  2. Där tänkte vi lika! :)Fint med den röda båten som bryter av mot allt det vita! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta, trevligt du gillade bilden. Jag blir så glad. :-)

      Radera
  3. Jättefint foto och hur du placerat kameravinkeln. Vinterljuset i isen och snön mot den röda båten som kontrast.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helena, trevligt du gillade bilden. Jag blir så glad. :-)

      Radera
  4. Perfekt tolkning till temat! Och en härligt stämningsfull bild. :)

    SvaraRadera
  5. Absolut! Men snart är vi där... längtar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva för din kommentar ! :-) Längtar jag med nu ..... :-)

      Radera
  6. Håller med de andra, bilden är så vacker! Vinkeln, färgerna, kontrasterna, allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anette för din kommentar. Roligt att du tittade in på min blogg :-)

      Radera

Skicka en kommentar