TV-serie på G ! Elena Ferrantes romansvit





Glädjande att nu kunna se fram mot den kritikerrosade författaren Elena Ferrantes böcker om de två vännerna, Elena och Lila, som nu blir TV-serie.   Böckerna har rönt stor framgång så det blir verkligen spännande att se vad vi tycker om TV-serien då.

Oerhört roligt att se fram mot. Första delen kommer att sändas under 2018.
Totalt 32 avsnitt ska spelas in omkring hennes fyra böcker. Tv-serien spelas in i Neapel.

Den första delen blir "Min fantastiska väninna".

Den sista boken som kommer ut heter "Det förlorade barnet". Missa inte den om ni gillar hennes romansvit.

Går att köpa hos ADLIBRIS













Kommentarer

  1. Så trevligt. Jag har precis lyssnat på Min fantastiska väninna och den gillade jag:=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillade den boken också, det ska bli trevligt att få se TV-serien :-)

      Radera

Skicka en kommentar