måndag 17 februari 2014

Älskade gamla hund


Min snart 11- åriga kärlek !

VÄNNEN FÖR LIVET - HUNDEN !

 I  11 år har vi vandrat tillsammans, du och jag, både i vått och torrt.
Snart ska du få en god födelsedagstårta.
Alla vi hundälskande tycker naturligtvis att våran egen är något alldeles särskild och det är kärlek.

Idag vandrade vi nog mer i vått än i torrt som ni ser på fotona. :)


"Matte, jag höööör inte vad du säger, jag är gaaaammal
 och har nedsatt hörsel !! "
"Tänkte baaaara ta ett spa-bad i lera och sand som är välgörande"






"Men matte skrik inte så dant, jag är ju ändå inte helt döv, än".
"Det här var väl ändå inte så farligt"
"Matte du vet, att jag kan ännu mer".









1 kommentar:

  1. Helt underbart inlägg! Skrattar gott ät spa-rullningen :). Även jag är hundägare och vår hund fyller 10 i juni.

    Ha en fin helg och tack för kommentaren hos mig!

    SvaraRadera