lördag 1 mars 2014


Ny månad och ett steg närmare våren.

Tänk i går morse höll vi verkligen på att snubbla över alla våra fina hjortar. Det är klart att man inte är beredd med kameran (mobilen) jämt utan den ligger inne i en ficka i fodral bland bajspåsar och nycklar. Så när hjortarna var som närmast hann jag inte fånga dem på bild, typiskt. Men håll till godo av detta.....
Det var mycket dimmigt också.
De är inte mycket rädda eftersom de är vana vid människor. Vi stod och tittade och njöt av dessa fina djur som trippade förbi.
Det tyckte min fyrfoting också var mycket intressant ;)


Även idag har vi haft dimmigt men också blåsigt och det har verkligen känts kallt ute.
Men lite foton från vår promenad ska ni få se. Även om sikten inte var så bra och det kändes lite "Londondimma" :)
 Nu vill jag ha lite mer färg på fotona snart ! ;)






Ja just ja, nu var det dags igen....ser du matte vad jag har det skönt...??
 Lördagsfin var det....
Då är vårt Lördagskvällsnöje bokat... :)


jovisst, nu måste jag spana in alla änder där nere....

Min lilla älskade vovve som alltid förgyller dagen !


TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL !!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar