söndag 16 november 2014

Julklappstips m m



Godmorgon, BuonGiorno, Bonjour, Buenos días, Good Morning

Först av allt måste jag säga till er som läser min blogg regelbundet i Frankrike, Italien, Spanien, USA m fl länder, att jag känner en enorm glädje i att ni också hittar lite kul att läsa om här och inte enbart vi här i Sverige. 


Lång god, nyttig frukost avklarad nu och även den nyttiga hälsorundan också.
Laddad med full energi nu inför en ny härlig dag.



Ni som bänkar er i TV-soffan och är intresserade av sport så är säsongen igång för alpint.
Idag kl 1250 är det andra åket i världscupen alpint i slalom för herrarna. Den går av stapeln i Finland denna Söndag. Ni hittar programmet på TV1.



Sedan har vi ju en långkörare på TV1 senare under eftermiddagen, närmare bestämt kl 1705, Downtown Abbey.

Blir nog att jag sjunker ner i soffan framför TVn ett tag men då måste jag ha hunnit baka lite gott till den stunden. Så Söndagsfikat blir lite extra.


Tänkte passa på att visa er min favorithandväska från Rachel.

VAD TYCKER NI OM DENNA HANDVÄSKA ? skriv gärna några rader om det. 
Berätta vad har ni för favoritväska ?



Lite vintermode att inspireras av här nedan.
KLICKA HÄR, ZALANDO










Goodiebag                                 
  KLICKA HÄR, KICKS


Köp för 1400:- och du får en Goodiebag
värde 1192:-


Visst är det väl härligt att få sätta på sig sin favoritdoft ?
Kanske du hittar någon här.



















                                         










                                    TREVLIG SÖNDAG !