torsdag 11 juni 2015



Torsdagsbilden - Solnedgång









7 kommentarer:

  1. Underbar bild! Sommarnätter kan verkligen vara ljuvliga!

    SvaraRadera
  2. Verkligen en vacker bild och en fin text. Härliga färger!
    Jag missade att det var torsdag igår, men kommer igen nästa gång! Vi är ute med husbilen några dagar, så det blir inte så många stunder vid datorn :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tittade in på Torsdagstemalänken men hittade inget nytt tema för denna torsdag. Kanske har de tagit semester :)
      Men jag gjorde ett eget inlägg här som var kort. Får ibland bloggtorka :)
      Önskar dig en riktigt härlig tripp och dessutom med ett ett skönt väder denna gång, får jag hoppas :)
      Kram

      Radera
  3. Ser att du har Menton Daily Photo i blogglistan. Kul, för det har jag också. Och Menton är en underbar plats att besöka och besöka igen.

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Både bilden och dikten därtill.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Olika tider på dygnet ger nya motiv. Det är kul att avvika från det vanliga och testa andra tider på fotoutflykterna. Det är mycket som ser annorlunda ut då. Ha en riktigt skön helg!
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera
  6. Njutningsfullt, sinnligt och vackert! Visst sjungs den? Något minne dyker upp att antingen min morfar eller en vän till honom sjöng den....
    kram Marie och riktigt fin fortsättning på helgen!

    SvaraRadera