måndag 22 maj 2017

148/365. Rund






148/365. Rund (262)




10 kommentarer:

  1. WOW vilken bild, snygga färger och vacker byggnad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Eva ! :-)Så glad jag blir ! :-)

      Radera
  2. Oj, vilken vacker kupol och så supersnyggt du fotograferat den. Väldigt snyggt med allt blå i olika nyanser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Anita ! :-) Vad glad jag blir ! :-)

      Radera
  3. Vilket häftigt tak. Gillar de milda blå färgerna. Mycket snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket ! :-) Vad glad jag blir ! :-)

      Radera
  4. Wow! flott, fina färger - men jag tycker mig se en viss haloeffekt runt tornet - svårt med maskningen?

    SvaraRadera
  5. Väldigt läcker och jätte läckra färger i bilden. Gillas.

    SvaraRadera