fredag 30 juni 2017

Mod






MOD


Den som vågar blotta sin rädsla är modigast av alla.
Att älska helt och fullt blottar sårbarheten.
Risken att förlora allt.
Den är modig som talar när andra tystnar,
som lyssnar när andra vänder sig bort.


Texten hämtad ur boken jag läser nu "när själen får grönska" .
Bokförlaget Bonnier Fakta har gett ut den.
Det här är en bok jag redan nu innan jag ens hunnit läsa den klart, varmt kan rekommendera.
Finns att köpa hos bl a Adlibris.


 Må så gott !




























2 kommentarer:

  1. Vacker fjäril, den ser ut att ha skadat sig någon gång eller? Jag tänker på att den har ett ljusare parti på ryggen. De är så skira bra att den överlevde passar bra med din fina textåtergivning om modet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Eva ! Kul att du tittade in :-) Ja,jag tror också den har skadat sig någon gång. Inte lätt att vara en liten skör fjäril.

      Radera