måndag 4 september 2017

244. Upp och ner





244/365. Upp och ner
(EGET TEMA: 19)





7 kommentarer:

  1. Vilken underbar pilemarisk blick på kissen, kanonbild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket ! :-) Kissen var bra mysig :-)

      Radera
  2. Men vilken söt liten kisse! Temat kan verkligen inte tolkas på bättre sätt! <3
    Är det en ragdoll?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket ! :-) Är inte säker på rasen då den inte är min, utan jag stötte på den på min promenad. Jag ropade på den och den kom till mig och så satt vi oss i gräset, både jag och kissen. Den var sällskaplig. Påminde om Norsk skogskatt eller en Ragdoll. Jag är ingen raskännare direkt vad gäller katter :-) Men helmysig var den :-)

      Radera
  3. Lika söt upp och ned som på de andra bilderna :)

    SvaraRadera
  4. Vilken sötnos och vilka härliga blå ögon! Perfekt till temat!

    SvaraRadera
  5. Urmysig bild, jag smälter direkt för blicken.

    SvaraRadera