fredag 26 januari 2018

Böcker Frågor och svar






-JUST-NU-
Vid sängen: ligger några böcker utifall jag inte somnar och såna som jag måste hinna med innan jag somnar. En som jag måste hinna med innan jag somnar är bl a "sluta aldrig gå - från gatan i Sao Paulo till Vindeln i Norrland" av Christina Rickardsson.
På soffbordet: "Svallvågor" av Amanda Jennings
I handväskan: Handväskan är inte särskilt stor men en pocket går iaf ner och just nu passar den här boken väldigt bra i min handväska "Våga vara operfekt" av Brené Brown. 
I öronenJag har slutat att lyssna på ljudböcker.
På läsplattanAnvänder mig inte heller av läsplatta. Jag kanske är lite gammalmodig :)
Läser jag lite då och då: "1793" av Niklas Natt och Dag
Borde jag läsa: "Den stora utställningen" av Marie Hermanson
På is: "Dö inte nyfiken" av Johannes Brost
Bokklubbsböcker: Inga aktuella nu
Längtar jag efter att få läsa: "Den engelska flickan" av Katherine Webb




1 kommentar:

  1. Hej, läser just nu Binas historia, både gripande och sorglig, man följer tre huvudpersoner under olika tidsepoker, men alla sysslar med bin...

    SvaraRadera