tisdag 6 februari 2018

NYTTIG SMOOTHIE




Tutti Frutti Smoothies


Ingredienser, 1 smoothie

Grön smoothie- Avokado och banan
1/2 Avokado
1/2 banan

Röd smoothie- Hallon
1 dl kesella
1 dl hallon
1 krm vaniljpulver

Gul smoothie- Mango
1 dl kesella
1/2 mango
1 krm vaniljpulver

Gör så här: 
 Börja med att mixa ingredienserna till det gröna lagret och lägg i botten av ett glas, rengör sedan mixern och gör den röda smoothien och lägg på den gröna och slutligen den gula.
Toppa med valfria bär, hackade hasselnötter, kiwi eller annat som ni gillar.

Låt er väl smaka !



2 kommentarer:

  1. Så vacker, och säkert väldigt god!
    Måste fråga om kommentarer går fram till dig, jag har inte sett det när jag kommenterat på bland annat dina foton till 365 foton..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar ! :-) Alltid lika trevligt när du tittar in. Jo, smoothien föll mig i smaken och var god och kändes sund. Kommenterande på min blogg är ett stort problem sedan länge och även att svara på läsarens kommentar. Därför är jag nu igång med ny blogg som förhoppningsvis ska ha mindre av problem. Välkommen att titta in hos mig på den nya bloggen när du har lust och tid. Adressen är:
      https://nouw.com/mariesskrifvarstuga

      Radera