måndag 5 augusti 2019

FEM FRÅGOR MED FEM SVAR




Det blev lite på efterkälken med mina svar på elisamatilda trevliga FEM FRÅGOR PÅ EN FREDAG, så det får bli idag måndag istället. 
Titta gärna in på LÄNKEN HÄR för att se andras trevliga svar på frågorna.

(mobilbild)

Vad ser du gärna mer av i sommar?
 Lite mer sol och lagom varmt innan höstluften drar in. Vill gärna ha hela augusti med sommarkänsla.


Vilket är ditt för i år hittills skönaste sommarminne?
Eftersom jag gillar bäst att vara ute i naturen så har jag passat på att plocka blåbär.

När var du som mest lat?
När värmeböljan sköljde in här med 30-32 grader, då var jag riktigt lat. Tål inte längre temperaturer över 25 grader.

Vilken upptäckt har du gjort i sommar?
Jag har upptäckt att jag inte vill ha somrar som var som förra året med stekande het sol hela sommaren. Har njutit i år av lite mer lagom sommar med svalare temperaturer.

Vad har du gjort i sommar du inte gjort tidigare?
Jag har verkligen njutit av molniga dagar och svalare väder.


Det är inte jag som badar på ovan bild 😁




Gäller att ansa sig och bli fin efter badet. Vilken akrobat !


Ha det gott !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar