söndag 24 juli 2022

Rusning till sjön

 


Inte bara vi människor som flyr till vattnet och svalkan nu. Och jag som gillar värme blev lite tudelad när kvicksilvret rusade till 36-38 grader. Men vi sökte oss som många andra till vattnet . Även om jag inte är sån flitig badare så gillar jag absolut lite strandhäng. 
Man kunde tro att vi befann oss vid Medelhavet.

Jag har ätit frukost utomhus ett antal morgnar och det känns som en riktig lyx. Njuter av det. Och alla dessa helt ljuvliga kvällar som bara har känts så exotiska. Helt i min smak :-) 


Aktiviteterna på vattnet var det inget fel på. Det var många både på vattnet och ett antal i vattnet också och väldigt många bredvid vattnet - stränderna. 




Nu ska vi fortsätta att plaska med fötterna och lata oss.

HA DET RIKTIGT BRA ALLIHOP !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar