lördag 6 augusti 2022

Inredningsinspiration bland fågelkvitter och fika

 Hej bloggvänner, tack för era fina inspirerande kommentarer. Jag tittar in på era fina bloggar under dagen. Jag lovar :-) 

Helg igen och sommaren bara rusar iväg men än har vi sol och värme, tack och lov. 
Och än är uteplatsen möjlig att njuta på med fika och luncher och så....

Medans fåglarna kvittrar glatt av solens strålar så njuter jag av lite fika och en härlig bok bredvid mig som ger mycket inspiration vad gäller inredning och färger. Och jag tror, ta mig sjutton, att jag kvittrar lika glatt som fåglarna :-) 



Jag drömmer mig bort i färgernas värld, så får vi se vad det blir av inspirationen framöver. 
Min absoluta favoritfärg är blått. Blå som himlen, blå som havet, blå blommor och massor därtill :-) 



Boken är skriven av Leonor Juhl och kan köpas hos ADLIBRIS



ÖNSKAR ER EN RIKTIGT FIN HELG !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar