måndag 17 november 2014

RABATTKOD PÅ BHar, HÖSTENS FÄRGER I KLÄDVÄG och snart en resa i sikte


God Morgon alla ! 

Har ni haft en bra helg ? Ny vecka med vad det nu kommer att innebära. Ny vecka, nya möjligheter som jag brukar jag tänka. Ta till vara på det. 

En av dagarna för min del ska det nog bli en titt i lite klädbutiker. Tänkte leta efter något nytt inför aktiviteterna i December. Ja ni vet, julbord, julfirande och lite till. 

Är ni också på gång och letar något nytt att sätta på er inför julen eller till något annat firande i December ? Skriv gärna och berätta.

Som ni kanske vet så är svart, grått och brunt som hör hösten till, men den färg som sticker ut den här säsongen är den mörka rosa ton. Den är sååå fin. Jag har en del av den tonen sedan tidigare i min garderob av den färgen. Så nu kommer den till "heders" igen i höst.



Vem älskar inte att mysa in sig i en
stor halsduk när vindarna är ruggiga och
morgnarna kyliga..
Några stycken scarves att välja på och matcha till sina ytterplagg är inte fel. 




Varma Ytterplagg från PAGELLE
Titta gärna in på deras hemsida och ännu hellre i deras butiker. Mycket fint att välja på.
Här ser ni teddyjackan för hösten och vintern.


Internetkod: BRA45


RESA

Senare i veckan ska vi ut och resa igen.
Det är i några underbara omgivningar som odlar Vindruvor för att framställa kända viner.
Jo någonstans i Europa är det.
Titta på de vackra husen på bilderna och skicka gärna in till mig några gissningar på var vi kommer att befinna oss.





Ha det gott denna MÅNDAG !