fredag 5 december 2014

Mat- och Bakrecept !


Ett riktigt svenskt julbord i julaftonen AR för MIG Ett riktigt val AV Rätt. Snabb SOM FLERA är tillbaka försöker Jag attR Valja Ekologiska varor. 


  Julskinka
 Brysselkål                                             Prinskorv

                                                                                      Dopp i grytan
        Köttbullar
                                                 Sill

                       Lax

                                              Rödbetssallad
                                                                                                     Brunkål
Julsenap                                                      Julkorv
    Strömming
                                                                                                     Lutfisk
                                    Ägghalvor

                   Sylta
               Revbenspjäll                                                                                                 Julknäcke
                                                      Vörtbröd

                           Doppebröd

Grönkål

                                                                              Ris á la Malta



Vilka LeverantörsguideDu LeverantörsguideDu är eran Favoriter Jag Juli? Skriv OCHj BERÄTTA gärna Vad du Riktig Bäst attR Ata julaftonen?



Hallå alla!

Hur Har ni det? Hoppas Beha. 
Ibland Blir VI Väl alla lite gottsugna OCHj Människa Rusar iväg OCHj Köper Något 
smaskigt i närmaste matbutik. 

Harom Veckan Nars Jag Blev lite Sugen på godis SÅ Tänkte Jag attR Jag tjära vad jag har undersidor hemma AV- nyttigheter i Skafferiet.

Nyttigt julgodis

Jag mixade ihop havre- OCHj Quinoagryn, 1 dl, som Jag brukade Äta som frukostgröt. 
Ekologiskt från Frabeca OCH ATT-kopa även i ICA.
Kakao, 2-3 tsk
Kokosflingor, 1-2 msk
Lite honung, ekologisk, 1-2 msk
Forma bollarna som rullas i Kokos.

JAG HAR också provat attR blanda i mixade hasselnötter OCHj Det LeverantörsguideDu LeverantörsguideDu är jättegott.
Sv Annan variant Jag provat LeverantörsguideDu LeverantörsguideDu är attR smaksätta Med nit apelsinskal Eller sv halv tsk kaffe.

Prova gräva FRAM odlar Vad du Tycker LeverantörsguideDu LeverantörsguideDu är godast OCH sedan Bara njut Kanske Med en kopp Nybryggt kaffe Eller Ett gott te.

Man tager Vad man haver, sa Kajsa Warg .......  



Källa: Leila.se


Det här skaen Jag Faktiskt prova Jag Ar odlar juli 




Nu Önskar Jag LeverantörsguideDu är alla sv Riktigt bra dag!