måndag 28 augusti 2017

Önskeläsning i höst






Några av mina böcker som står på önskelistan att läsa under hösten och som jag ser mycket fram mot. Kanske att hösten inte kommer att kännas så mörk då. För vad kan vara skönare och mysigare än att läsa en bok och tända ljus när det blåser kallt ute och regnet slår mot fönsterrutorna.





























































Kommer med fler boknyheter på min önskelista men nu får jag önska er alla fina bloggare en riktigt härlig måndag !












































































































































3 kommentarer:

  1. Den glömda trädgården är otroligt bra!

    SvaraRadera
  2. Hannus böcker är fina, http://hannelesbibliotek.blogspot.se/

    SvaraRadera
  3. Jag ser också fram emot Ragdes nya. :)

    SvaraRadera