torsdag 7 september 2017

247. Landsbygd





247/365 Landsbygd (199)





10 kommentarer:

  1. Men snacka om Bullerbykänsla, snyggt och charmfullt. Gillar det svartvita valet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket ! :-) Så glad jag blir att du gillade det ! :-)

      Radera
  2. Ett fint foto som sätter igång min fantasi och jag vill bara veta mer. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket ! :-) Så glad jag blir att bilden väcker nyfikenhet :-)

      Radera
    2. Den är perfekt för att skapa en fiktiv värld. Rätt tänkt av dig. Visad i svartvitt - då blir min fantasi ännu mer färgad. :) Min nyfikenhet sprids och jag bara vill veta vad som finns runt nästa vägkrön. Vilka lever på denna plats på jorden? Vad sysslar de med? Finns här många barn? Vilka sorger brottas de med? Vad består lyckan av? Finns det något hot utifrån som för samman bygruppen eller splittrar den? Du ser. Det är måndag och ...

      Radera
    3. Tack så jättemycket !:-) Du anar inte vad glad jag blir att få din respons :-) Jag gillar när bloggare beskriver vilka tankar de får genom bilden, hur de uppfattar en bild. Jag som fotar lär mig vartan efter
      genom andras respons också. Och jag kanske då vid nästa fototillfälle skapar en bild som jag vill förmedla med andra tankar och fantasi för betraktarens öga. Sådant är kul och inspirerande.

      Radera
  3. Super fint, vilka härliga konstraster i bilden. Riktigt snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket ! :-) Så glad jag blir att du gillade bilden :-)

      Radera
  4. Perfekt tolkning! Gillar valet av svartvitt, det gör att bilden ser ut att vara från förr och inte nu. Läckert!

    SvaraRadera
  5. Snyggt att du valde svartvitt, känns som ett foto från förr och det gillar jag.

    SvaraRadera