lördag 7 april 2018

CITAT-LÖRDAG






CITAT-LÖRDAG



ÖNSKAR ER EN TREVLIG HELG !

9 kommentarer:

  1. Haha, men så underbart citat, jag har läst många i ämnet, t.ex om ett lingon eller blåbär i vodkaflaskan, men denna var ny! Tack för skrattet och ha en fin helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Paula, kul att du gillade citatet :-)
      Ha en fin helg du också ! :-)

      Radera
  2. Härligt citat! Din fina citatbild är nu på min sida.
    Du undrade i vilken version av PS jag använder. Förr var det CS2, men efter en datorkrasch så försvann det tyvärr. Nu har jag en gratisversion av PS7, det räcker för mina behov fn.
    Ha en jättefin helg! Hoppas att du får njuta av lite vårvärme!
    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Karin ! Kul att du gillade citatet ! Och att min citatbild har fått boat in sig på din fina bloggsida :-)
      Tack också för infon om PS. Ska kolla runt lite på PS.
      Ha en riktigt skön vårhelg !
      Kram Marie

      Radera
  3. Hahaha! Den är ju sååååå bra och troligen helt sann:-) Love it:-)
    Önskar dig en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Kul att du gillade citatet ! :-)
      Önskar dig en fin helg också !

      Radera