söndag 1 april 2018

LOGGA FÖR "CITAT - LÖRDAG"






God Morgon fina bloggvänner !

Här knäckts det äggskal på löpande band nästan :-)
Det kan nästan bli lite för mycket av det goda, så idag om vädret tillåter blir det en härlig långpromenad på mitt favoritställe. 
Jag kan nog utlova några nya foton därifrån också. 
Jag väntar fortfarande på lite mer inspiration att fota. 
Vet inte riktigt var den har tagit vägen :-) 
Men vintern har varit kall och seg men när våren på riktigt börjar ta fart så tar nog inspirationen fart också.
Men appropå mitt tema varje lördag, citat - lördag, så har jag "kläckt" fram så här i påskatider en logga/bild för mitt tema.

Så de som vill får gärna spara ner bilden och klistra in loggan/bilden på sin blogg.



Ha det gott !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar