onsdag 31 juli 2019

FOTOUTMANING - VÄG





Den här veckan ska vi tolka ordet VÄGEN med bilder och det är den trevliga bloggen gems weekly photo challenge som håller i den här härliga fotoutmaning.
Titta gärna in på länken ovan och se andras bidrag den här veckan och hur dom har tolkat det trevliga temat.


Öland - mitt paradis


Öland med det blå havet och himlen
Den här vägen kan jag åka hur mycket som helst


Vägen som leder in mot något vackert.
Men det får betraktaren själv fantisera om är meningen.





HA DET GOTT BLOGGVÄNNER !





19 kommentarer:

  1. Tre vägar som väcker nyfikenhet var och en på sitt sätt! Det är vackert och genuint med grusvägar, synd att det ofta blir dammigt. Men det får man se som en extra krydda.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. Jag gillar grusvägar också förutom att bilen blir dammig :-)
      Ha det gott du med !

      Radera
  2. Fina goa vägar att strosa i - och ja jag fantiserar om det vackra, steg för steg som i vägtrappan ...
    Skön tolkning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. Kul att läsa att du får tankar omkring fotot.
      Ha det gott !

      Radera
  3. Ljuvliga foton som triggar fantasin. Vart tar vägen vägen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. Kul att läsa att du får fantasin igång av bilderna.
      Ha det gott !

      Radera
  4. Ölands gamla kustväg....älskar den också och åker den alltid då jag är på besök där. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. Trevlig helg till dig också !

      Radera
  5. Så ljuvliga vägar som får mig att längta tillbaka till Öland!! En massa barndomsminnen överfaller mig när jag ser dina bilder. Ljuvligt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. Härligt med barndomsminnen :-)
      Trevlig helg !

      Radera
  6. Du har lyckats finfint i ditt gatufotande ser jag. Jag är också feg för jag blev tillsagd en gång och det sitter i. Ditt bidrag här är ljuvligt och visst är det vackert på Öland. Numera blir det inte många besök där. Tur att jag hann med att åka östra sidan också för den är klart sevärd också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. Håller med dig om att Östra sidan är väldigt fin också. Man upptäcker alltid något nytt när man reser omkring.
      Trevlig helg !

      Radera
  7. Heisann, Øland er da vakkert. Tror aldri jeg har vært der.... og det første bildet gir god opplevelse av hvordan en vei som snor seg innover i landskapet, skaper dybde i et bilde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt trevliga svar. En härlig ö som jag älskar.
      Trevlig helg !

      Radera
  8. Öland är en vacker plats, det visar du också igenom dina fina bilder.

    SvaraRadera
  9. Öland är vackert. :-) Jag minns att på ett ställe, kunde man från vägen, se vattnet på båda sidor om ön. Vacker bild med vägen som går mot havet och himlen. :-)

    SvaraRadera