söndag 31 juli 2016

Sand mellan tårna


Mycket sand mellan tårna har det blivit under de hetaste dagarna för många och jag tillhör väl inte den idoga skaran.
Men nog har jag både svettats och njutit av solen och vattnet om vartannat.
Om det är fullt av badande vid de bästa stränderna så finns det både andra tider på dygnet och andra stränder som är lite lugnare.



Att ta sig tid till att upptäcka och njuta av nuet är för mig viktigt.
Jag vill inte sitta inomhus särskilt mycket utan vill känna vinden, njuta av solen i måttliga mängder, känna regn på min kind, njuta av dofter, upptäcka i litet som i stort.


Kameran är ett sätt att upptäcka och att uttrycka sig.


En nässelfjäril som sitter på span medans den ska äta.
Den gillade nog inte så värst att jag smög med kameran alldeles intill.


Ha det gott !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar